پیش‌تفاهم‌نامه تخصیص اعتبارات توسعه ملی و استانی در آذربایجان‌شرقی تنظیم شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام خبر تنظیم پیش‌تفاهم‌نامه‌ تخصیص اعتبارات برنامه هفتم توسعه در سطوح ملی و استانی، اعتبارات پیش‌بینی شده را تخصیص یافته به تمامی شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی در پروژه‌های مرمتی، زیرساخت‌های گردشگری و ترویج صنایع‌دستی عنوان کرد.

به گزارش میراث آریا، جلیل اسماعیلی صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مهرماه ضمن اشاره به تدوین پیش‌تفاهم‌نامه‌ای برای تخصیص اعتبارات ملی و استانی به اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گفت: این تفاهم‌نامه در راستای اعزام نمایندگان ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به آذربایجان‌شرقی و با هدف حمایت از پروژه‌های مرمتی، توسعه زیرساخت‌های گردشگری، برگزاری جشنواره‌ها و ترویج تولیدات صنایع‌دستی تنظیم شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این پیش‌تفاهم‌نامه امشب در جلسه‌ای با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استاندار آذربایجان‌شرقی و مجمع نمایندگان استان نهایی خواهد شد. 

او افزود: در جریان سفر نمایندگان ویژه وزیر، مشکلات و چالش‌های شهرستان‌های استان با همراهی نمایندگان مجلس و فرمانداران بررسی شده و گزارشی جامع از وضعیت موجود ارائه شده است.

اسماعیلی گفت: امید است تا تخصیص این اعتبارات به رونق هرچه بیشتر پروژه‌های مرمتی، زیرساخت‌های گردشگری و رویدادهای فرهنگی و هنری استان کمک کرده و تأثیر مثبتی بر توسعه اقتصادی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072501878
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha